הבניין האחרון בשכונת עבר הירדן קיבל היתר בנייה

היתר בנייה התקבל לבניין האחרון שצפויה חברת אזורים לבנות בשנים הקרובות, בשכונת עבר הירדן המבוקשת בקריית אונו.

חברת "אזורים" קיבלה היתר בניה לבניין האחרון שייבנה בשכונה המבוקשת - עבר הירדן, בקרית אונו.

 

שכונת עבר הירדן מאופיינת בבנייה של בניינים בני 9 קומות בלבד, היא ממוקמת בסמוך לפארק ונהנית מאווירה קהילתית ונגישות תחבורתית.

 

במסגרת הפעילות של חברת אזורים בשכונה זו, הוקמו עד כה עשרות בניינים. ההיתר שהתקבל הינו לבניין האחרון שתבנה אזורים בשכונה. 

 

תמהיל האוכלוסייה שרכשה דירות בפרויקטים שהוקמו, מורכב ברובו ממשפחות צעירות ומצמצמי דיור שבחרו לעבור מבתים צמודי קרקע באזור למגורים בפרויקט. ניכרת מגמה של "הגירה פנימית" בשכונה, משפרי דיור רבים בוחרים לעבור לדירה בתוך השכונה ברבות השנים.

 

שכונת עבר הירדן - קרית אונו. יח"צ.

 

הפרויקט כולל תמהיל דירות מגוון:

דירות 3 חד' בשטח של כ- 79 מ"ר + מרפסת בשטח של כ - 12 מ"ר.

דירות 4 חד' בשטח של כ- 110 מ"ר + מרפסת בשטח של כ - 12 מ"ר.

דירות 5 חד' בשטח של כ- 130 מ"ר + מרפסת בשטח של כ – 13 מ"ר.

 

כמו כן יש גם דירות מיוחדות בפרויקט  - מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן.

כל הדירות ייהנו מחניות פרטיות ומחסנים צמודים.

במסגרת הפרויקט מוצעות למכירה 44 יח"ד, כאשר מחיר דירה בפרויקט יחל מ -1.98 מיליון ₪ .

 

שכונת עבר הירדן, תוכננה עם דגש על קהילה חזקה עם אווירה מלוכדת ונעימה. היא ממוקמת במערב קריית אונו ונהנית מהקרבה לצירי תנועה ראשיים באזור ביניהם כביש 461 והחיבור העתידי לקו של הרכבת הקלה.

 

בשכונה תשתיות חינוך ברמה גבוהה הכוללת בי"ס יסודי וגני ילדים. בסמוך אליה נמצא פארק צה"ל המהווה ריאה ירוקה מרכזית ומפוזרות בה גינות נוי, פינות ישיבה, מתקני ספורט. כמו כן, השכונה סמוכה לבית החולים תל השומר ול"קריה האקדמית אונו".

 

גיל גורביץ', מנהל מכירות ארצי של חברת "אזורים": שכונת "עבר הירדן" היא שכונה בה התושבים מצליחים לייצר אווירה של קהילה אמיתית. כבר עשיו זוכה הבניין האחרון להתעניינות, מצד תושבי השכונה, בני משפחותיהם וחבריהם. עם קבלת ההיתר, צפויה הבנייה לצאת לדרך ולאפשר את ההזדמנות האחרונה לרכישת דירה חדשה בשכונה.

קרית אונו עם מערכת החינוך המובילה שלה, מיקומה האטרקטיבי באזור ת"א, קרבתה לצירי תנועה ראשיים, והאוכלוסייה האיכותית המתגוררת בה מושכים רוכשים מכל רחבי הארץ".